Ich will mir eine kleine Krone am Handgelenk tätowieren lassen. Ist der Schmerz dort besonders schlimm? Weil die Haut da ja recht dünn ist und Adern teilweise leicht herausstechen. (Mit was könnte man den Schmerz ungefähr vergleichen?)
Google [Bot] Erabiltzaile nabigaten foro honetan eta 3 bisitari
Gai berriak zabal ditzakezu Foro honetan Gaiak erantzun ditzakezu Foro honetan Ezin dezakezu zure mezurik aldatu Foro honetan Ezin dezakezu zure mezurik ezabatu Foro honetan Ezin dezakezu fitxategi erantsirik bidali Foro honetara.