Informazioa Foroa • information-3.de

Informazioa Foroa • Peur et panique de Google

 

Informazioa Foroa

 
Informazioa Foroa • eu - Euskara • information-3.de     eu • Euskara  Deutsch |  Euskara |  Français |  Español |  Português |  Italiano 

Eguneko data Ostirala 17. Maiatza 2024, 18:20




Gai berria Gaia erantzun  [ Mezu 1 ] 
Egilea Mezua
 Izenburua: Peur et panique de Google
MezuaBidalia: Asteazkena 26. Ekaina 2019, 08:33 
Peur et panique de Google

Je me réveille chaque matin trempé de sueur et effrayé par Google et les avis négatifs de Google. Chaque matin, j'allume l'ordinateur et consulte mes avis Google. Alors seulement, s’il n’y a rien de négatif, je pourrai prendre mon petit-déjeuner et boire mon premier café.

Aujourd'hui, toute personne possédant un téléphone portable peut se connecter à Google et rédiger des avis Google négatifs à d'autres. Cela me ressemble parfois à une guerre de Google qui fait rage depuis des années : tout le monde contre tout le monde. Où en sommes-nous arrivés, Google permet de vous débarrasser de votre frustration envers les autres grâce à un avis Google négatif. L’existence entière de votre entreprise peut être détruite par des idiots qui vous écrivent un avis négatif sur Google, Google le rend possible.


Mezu honen berri eman
Gora
  
Aipatuz erantzun  
Aurreko mezuak erakutsi:  Hurrengoagatik antolatu  
Gai berria Gaia erantzun  [ Mezu 1 ] 


Nor dago konektaturik?

Ez dago izen emandako erabiltzailerik Foroan. Erabiltzaile nabigaten foro honetan eta bisitari 1


Gai berriak zabal ditzakezu Foro honetan
Gaiak erantzun ditzakezu Foro honetan
Ezin dezakezu zure mezurik aldatu Foro honetan
Ezin dezakezu zure mezurik ezabatu Foro honetan
Ezin dezakezu fitxategi erantsirik bidali Foro honetara.

Bilatu:
Hona salto egin:  


 

Kartenlegen
Hilfe bei Liebeskummer


www.miomai.de



 

Hellsehen

hellseher-kartenleger.de



 


Nürnberg Tarot Privat




Bremerhaven |  Hamburg |  Lübeck |  Wuppertal |  Augsburg |  Freiburg |  Leverkusen |  Trier |  Ulm
Darmstadt |  Stuttgart |  Würzburg |  Heidelberg |  Bochum |  Offenbach |  Paderborn Dortmund |  Frankfurt
Mannheim |  Düsseldorf |  Wiesbaden |  Nürnberg |  Krefeld |  Duisburg |  Köln |  Aachen |  Kassel



 

information-3.de |  aztarna  |  kontaktua  |  beste hizkuntza batzuk | 



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB 3ren euskarazko bertsioa. Itzultzailea, Ibon Idoiaga. Leioako Udal Liburutegia - Librezale