Ich will mir eine kleine Krone am Handgelenk tätowieren lassen. Ist der Schmerz dort besonders schlimm? Weil die Haut da ja recht dünn ist und Adern teilweise leicht herausstechen. (Mit was könnte man den Schmerz ungefähr vergleichen?)
Usuarios navegando neste foro: Bing [Bot] e 8 convidados
Podes publicar novos temas neste foro Podes responder en temas deste foro Non podes editar as túas mensaxes publicadas neste foro Non podes borrar as túas mensaxes publicadas neste foro Non podes engadir arquivos anexos neste foro